VELKÝ JARNÍ VÝPRODEJ - produkty za skvělé ceny
Více informací naleznete zde >> Akce trvá ještě:
Děti od 1 roku
Chcete potěšit rodičů miminka a obdařit jejich darem, nejvhodnějším darem jsou pleny, vlhčené ubrousky a krém proti opruzeninám. Miminko potěší textilní knížky, kousátka, kroužky, dřevěné chrastítka, mojkáčikovia. Dětičky milují veselé, příjemné barvy, které chrastí, pískají nebo vesele hrají.
Textilní knížky a plyšáčky
Plyšová zvířátka a textilní knížky pro malé děti jsou vyrobeny z bezpečných a zdravotně nezávadných materiálů. Tyto hračky zvyšují aktivity v mozku a formují jejich osobnost, dovednosti a schopnosti.
Pro nejmenší dětičky, jsou podstatně důležité chrastítka, kousátka a kroužky. Při hře s chrastítky a chrastícími míčky se zapojují mnohé smyslové vjemy a úchop. Jsou vhodné pro dětičky, které mají potřebu vše olizovat a kousat.
Vkládačky
V 3 měsíci miminko lépe vidí, vnímá barvy. Proto jsou vhodné pestrobarevné hračky. Mezi třetím a šestým měsícem miminko se zajímá o všechny zvuky, barvy a rádo poslouchá hlasy. Vhodnými budou barevné vkládačky a hračky se zvukem. V tomto věku děti rádi i napodobují.
Od půl roku jsou již šikovnější v uchopení a držení předmětů. Milují pozorování a držení věcí. Nejvíce děti fascinují hudební nástroje, protože odtud pochází zvuk a hudba. Nejlepšími v tomto věku jsou skládací věže.
Kostky rozvíjejí při stavbě dětskou kreativitu a fantazii. Při hraní s kostkami si rozvíjejí i motoriku, poznávají geometrické tvary, učí se počítat. Už od vzniku patří mezi nejoblíbenější i u rodičů. Existují kostky všeho druhu. S obrázky, číslicemi ...
Skládací pyramidy
Pro děti od 1 roku jsou skvělou zábavou. Při stavění pyramidy rozvíjí jemnou motoriku, logické myšlení, učí se tvary, barvy i čísla. Jejich pestrobarevností poutají pozornost.
Podporují hudební cítění a smysl pro rytmus. Hraním na různé hudební nástroje, děťátku přiblíží svět hudby. Kromě hudebního cítění a smyslu pro rytmus dotyky na nástroje posilují i koordinaci oko-ruka, fantazii, kreativitu a tvořivost.
Večerní koupání může být i plné zábavy. Příjemný zážitek z koupání můžete pozvednout zábavnými předměty do vody.
Motorické a didaktické hračky
Mají za úkol rozvíjet dětskou zručnost. Využívá se při nich koordinace oko-ruka, jemná a hrubá motorika, logické myšlení, koncentrace, učení tvarů a barev. Jedním z nejdůležitějších způsobů je hmat.
První narozeniny
V období kolem 1 roku děti začínají chodit po vlastních nohou. Při tomto tréninku jim pomohou chodítka, ťahačky a kočárky pro holčičky. Nejvhodnějšími jsou předměty ze dřeva a to hlavně proto aby děti měly vztah k přírodě. Nejvíce by vás rodiče však měla zajímat bezpečnost a ekologika
Chodítko je velkým pomocníkem při prvních krocích. Dítě při něm nabírá jistotu a je ideální hračkou. Napomáhá při rozvoji a je také dokonalým doplňkem do dětského pokoje. Vyrobeny jsou z kvalitního dřeva a jsou bezpečné.
Ťahačky
Děti se při hraní s tahací zvířátky a postavičkami učí barvy a tvary, rozvíjí jemnou motoriku, posilují radost z prvních kroků a upevňují hrubou motoriku. Nejoblíbenějšími tahačkami jsou tradiční a pestrobarevné na šňůrce. Vaše dítě budou podporovat zvuky a zábavným pohybem.
Holčičky si při tlačení kočárku rozvíjí jemnou motoriku a pohybové schopnosti. Hrají takzvanou Role-play když napodobují své rodiče a představují si, že se starají o skutečné miminko. Je také zároveň jako skvělý doplněk do dětského pokoje.
Houpačky se vyrábějí z plastu i dřeva v různých zvířecích motivech jako například: koník, slon, pejsek, včelka, beruška a jiné. Na hlavě zvířátka se může přidržovat držadla. Děti se naučí udržení rovnováhy.
Často se spojují s vozíky na dětské poklady. Je ideální na rozvoj motorických schopností a na udržení rovnováhy. Postupem času bude snadnější naučit dítě jezdit na kole.
Jak vybrat správnou hračku
Hračka by měla dítě zaujmout, neměla by být škodlivá a měla by být hlavně bezpečná. Nejlepší hračky jsou vyrobeny ze dřeva, papíru, kovu a textilu. Kupujte jen od ověřených firem. Zaměřte se hlavně na vypracování, materiálové složení.
Pro hru jsou nejlepší zábavné, stimulující, bezpečné a přiměřené věku. Je třeba ji chápat jako vývojovou učební pomůcku. Hra je důležitá po sociální, mentální, fyzické a emocionální stránce dítěte. Nejmenší děti se učí hrát, manipulovat s hračkou a odpozorovat použití od dospělého.
Při výběru sledujte dítě při hře a všímejte si s čím se hraje a jak se s tím hraje, co ho zajímá a jak podpořit ještě více jeho dovednosti a schopnosti. Chcete-li podpořit zájem dítěte o chození vybírejte předměty na tlačení a tažení. Měla by kopírovat co nejpřesněji vývojové stadium a úroveň dítěte.
Jednoduchost
Plyšáky a panenky, které mluví, nejsou vhodnou hračkou pro dítě, protože neumožňují dítěti rozvíjet vlastní představivost. Popírají schopnost používat svou představivost. Nejjednodušší jsou ty pravé, protože dítě musí být samostatně kreativní a spontánní. Měla by být i zábavná aby se k ní dítě rádo vracelo a inspirovalo k tvořivosti a představivosti.
Množství hraček
Děti nepotřebují mnoho hraček. Pokud jich má dítě příliš mnoho neví se soustředit a ani si po sobě uklidit. Třeba jim dát čas na prozkoumání jednotlivých hraček. Hračky jakmile děti omrzí nevyhazujte a zahrajte se s nimi. Čím více se jim budete věnovat, tím rychleji budou dosahovat pokroky ve vývoji.
Rozdělte dětem hračky, které ovládá a umí je při hře samo použít. Ty dejte na dostupné místo. Ostatní, při kterých musí mít dítě i pomoc a přítomnost rodiče dejte na vyšší místo aby nebyly zbytečně po zemi rozházené.
Limit pro elektroniku
Dnes je doba kdy všichni používáme mobily a tablety. Jsou to zázračné věci, do kterých ťukáme prstem, smějeme se, mluvíme do nich a nejednou se nám stane, že je vložíme do malých ručiček. Elektronické hračky ale představují nebezpečí pro zdraví a vývoj dítěte pokud se hraje příliš dlouho. Raději mu vložte do ruky textilní knížku, která podporuje schopnost soustředit se.
Výběr podle věku
Děti mají rádi hračky, které umí zvládnout, a na které jsou zralé. Pokud budete náročný dítě hračka nezaujme, nebude vědět jak se s ní hrát a bude frustrované. Proto dbejte na bezpečnost a vybírejte podle vývojového stupně. Hračku, kterou mu nabídneme má odrážet jeho zájem, pozornost a schopnost zvládnout hru.