VELKÝ JARNÍ VÝPRODEJ -  produkty za skvělé ceny

 Více informací naleznete zde >>  Akce trvá ještě:  

Kategorie
 
 
 
 
 

Jak nakupovat - info pro zákazníky

Vaše objednávka krok po kroku ...

Ve snaze zjednodušit a zautomatizovat proces objednávky používáme jako hlavní kontaktní údaj e-mailovou adresu. E-mail si přečtete v čase, který vyhovuje Vám a tudíž se nemusíte obávat, že Vám telefon zazvoní v čase, který pro Vás není vhodný.
Objednání zboží můžete zrealizovat jednoduše a pohodlně, nonstop 24 hodin, 7 dní v týdnu - prostřednictvím nákupního košíku.

Předtím, než si u nás objednáte zboží, prosím, přečtěte si následující informace, abyste věděli, jak celý proces probíhá. Je to velmi jednoduché.
Prvním krokem je vybrat si a vložit požadované zboží do nákupního košíku.

Nákupní košík

Celý obsah košíku uvidíte vždy, když do něj vložíte zboží nebo pokud kliknete na symbol košíku v pravé horní části stránky.
V nákupním košíku, přehledně a na jednom místě uvidíte vše, co jste do něj vložili - název produktu, kód zboží, cena, množství , úpravy, mezisoučet, DPH, celková částka. V části úpravy lze upravit počet produktů (odebrat i přidat).

Následně máte tři možnosti:
1. Pokračovat v nákupu a Váš košík bude nadále aktivní.
2. Vložit kód dárkové poukázky (pokud máte k dispozici) a následně pokračovat buď v nákupu nebo přejít do části Pokladna.
3. Kliknutím na Pokladna za Vaše zboží zaplatit.

Produkty přidávané do košíku se píší pod sebe v pořadí, v jakém jsou kupované.
Cena zboží je konečná, včetně všech poplatků, je platná v momentě objednávky a nelze ji měnit.

Minimální hodnota objednávaného zboží je 70, -Kč včetně DPH.

Zboží skladem

V případě, že je zboží skladem, je to uvedeno zelenou barvou a textem Skladem, Pokud je u produktu více možností na výběr (barva, velikost apod), je důležité, zda se údaj Skladem zobrazí po výběru konkrétního variantu.

Údaj Dodací lhůta:  Skladem se týká produktu a znamená, že některá z alternativ (nemusí být tedy všechny zvolené alternativy) je skladem. Rozhodující údaj, zda je zboží skladem, je údaj Skladem.

Pokud si zvolíte více než 1 kus ze zboží, které je skladem, nemusí být požadované množství jako celek skladem, proto je třeba počkat na potvrzení vaší objednávky.

 

Zboží s dodací lhůtou


Produkty, které nejsou označeny Skladem, mají uvedenou při produktu dodací lhůtu a datum, do kterého vám zboží dodáme.

Tyto produkty nemáme na našem skladě, ale jsou na skladech našich dodavatelů.

 

Přihlášení

V případě, že budete chtít objednávku uzavřít a Vámi vybrané zboží si objednat, je nutné, abyste byli přihlášeni pod svým účtem na www.market-24.cz.

Přihlásit se můžete jako:
1. Registrovaný zákazník. Pokud jste již na Market-24.cz nakupovali a zaregistrovali jste se pod svým heslem. Vyplňte v příslušném políčku (vpravo nahoře) uživatelské jméno a heslo a pokračujte v objednávce. V případě, že jste heslo zapomněli, pošleme vám ho na e-mail, pod kterým jste se zaregistrovali.
2. Nový zákazník. Pokud nakupujete na Market-24.cz poprvé, je třeba, abyste se registrovali a následně pokračovali ve Vaší objednávce.

E-mail, bude sloužit pro veškerou komunikaci ohledně vaší objednávky, proto je povinnou položkou.

Registrace

Pokud si zvolíte možnost Pokladna, je nutné, abyste byli zaregistrován. V případě, že jste již v našem obchodě registrován, stačí vyplnit uživatelské jméno a heslo. Pokud nakupujete na www.market-24.cz poprvé, je nutné se zaregistrovat.

Na zaslání registrace do systému, je třeba vyplnit následující údaje:

Informace o zákazníkovi a potřebné registrační údaje:
1. Uživatelské jméno: *
2. E-mail: *
3. Heslo: *
4. Potvrdit heslo: *

Účetní údaje:
5. Název společnosti
6. Titul
7. Jméno: *
8. Příjmení: *
9. Střední jméno:
10. Adresa 1: *
11. Adresa 2:
12. Město: *
13. PSČ: **
14. Stát:
15. Telefon: *
16. Mobilní telefon:
17. Fax:
18. IČO:
19. DIČ:

Údaje označené * jsou povinné a bez jejich vyplnění nelze formulář odeslat.


Možnosti úhrady za zboží na www.market-24.cz

Zboží v našem internetovém obchodě můžete zaplatit několika způsoby:
1. Bankovní převod nebo vklad na účet, vedený ve FIO bance

2. Dobírka (objednávky do 300 EUR - pro Slovensko a do 8.000 Kč pro Českou republiku)

3. Dárková poukázka

4. Hotově (osobní odběr Stará Vajnorská 37, 831 04 Bratislava)

5. Platba platební kartou prostřednictvím platební brány GP webpay

6. Nákup na splátky Quatro

Na prodejním místě při osobním odběru není možné platit platební či kreditní kartou (pouze přes internet).

Převodem předem (bankovní převod nebo vklad na účet) - úhrada faktury

Pokud si zvolíte platbu na fakturu, automaticky Vám na e-mail pošleme fakturu.
Při platbě převodem předem:
• může být termín dodání ovlivněn termínem uhrazení platby,
• je nutné, aby byla částka připsána na náš účet nejpozději do pěti pracovních dnů po potvrzení objednávky
- v opačném případě lze považovat objednávku za zrušenou,
• je možné uhradit bankovním převodem nebo vkladem na účet,
• jako variabilní symbol uvádějte číslo faktury,
• po úhradě faktury budete seznámen e-mailem o připsání částky na náš účet ao dalším zpracovávání Vaší objednávky

Platební údaje - platby v EUR:

Bankovní spojení: Tatrabanka

IBAN: SK25 1100 0000 0029 2570 9010

Číslo účtu: 2925709010/1100

 

Platební údaje - platby v CZK:

Bankovní spojení: Fio banky, a.s.

IBAN: SK0383300000002401058499

Číslo účtu:  2401058499 / 2010

Platba při převzetí zboží (dobírka)

Zboží hradíte v hotovosti kurýrovi při jeho dodání. Vždy si prosím připravte potřebnou hotovost, urychlíte tím předání zásilky. Na dobírku je možné zakoupit zboží v celkové hodnotě od 70 CZK do 8.000 Kč.
Při dobírce neplatí doprava zdarma, vždy se platí plná hodnota přepravního + doběrečné

Fakturu - daňový doklad, zasíláme elektronicky, na e-mail uvedený v objednávce, nejpozději jeden pracovní den po zaslání zboží na vámi určenou adresu.

Platba v hotovosti (při osobním odběru)

Pokud jste si zvolili osobní odběr (místo Stará Vajnorská 37, blok H, 831 04 Bratislava), je možné platit při převzetí zboží v hotovosti. Daňovým dokladem je potvrzení o platbě z registrační pokladny.
Nejprijímame platební karty, při osobním odběru je možná platba pouze v hotovosti.

Pro osobní odběr při platbě v hotovosti platí stejný limit jako při dobírce - možnost pro objednávky do 250 EUR. Objednávky s vyšší hodnotou - úhrada předem.

Platba předem platební kartou prostřednictvím služby GP webpay.

Pokud jste si zvolili platbu platební kartou prostřednictvím služby GP webpay , přečtěte si prosím Podrobné postupy pro tuto formu platby.

Nákup na splátky Quatro.

Pokud jste si zvolili nákup na splátky Quatro (zajišťuje Consumer Finance Holding, as) přečtěte si podrobný postup pro tuto formu platby. 

 

Dárkové poukázky

Dárkové poukázky je možné použít k úhradě libovolného zboží z obchodu Market 24. Hodnota nákupu musí být vyšší nebo shodná s hodnotou poukázky. Z dárkových poukázek není možné vrácení peněz, ani není možné je vyměnit za hotovost.
Dárkové poukázky je možné získat v rámci marketingových akcí, nebo zakoupit v našem internetovém obchodě.

Pokud jste se rozhodli zakoupit dárkovou poukázku - zaplatit ji můžete bankovním převodem. Je na nich uvedeno logo našeho obchodu Market24.sk, částka, časová platnost do kdy je možné certifikát použít a unikátní kód.
K dispozici jsou v nominální hodnotě 10 EUR, 20 EUR, 30 EUR, 50 EUR a 100 EUR.

Dárková poukázka má unikátní kód, standardně je doručena prostřednictvím e-mailu, nebo za příplatek v tištěné formě poště.
Postup uplatnění dárkové poukázky

Každá poukázka mě unikátní kód a je možné uplatnit jej pouze jednou. Vložte do košíku všechno zboží, které jste si vybrali a pokračujte v dokončení objednávky. V košíku uveďte kód z dárkové poukázky. Na úhradu jedné objednávky je možné použít pouze jednu dárkovou poukázku.

Po zadání kódu bude celková hodnota dárkové poukázky ihned odečtena z celkové částky vaší objednávky, okamžitě tedy uvidíte, kolik vám zbývá ještě doplatit. Pak stačí objednávku pouze dokončit.

Odpovědi na nejčastější dotazy

1. kódy dárkových poukázek jsou unikátní a jednorázové,
2. hodnota poukázky nesmí přesáhnout částku objednávky,
3. poukázku lze použít na platbu všech zboží v našem internetovém obchodě.

Fakturu - daňový doklad, zasíláme elektronicky, na e-mail uvedený v objednávce, nejpozději jeden pracovní den po zaslání zboží na vámi určenou adresu.

Doprava a doručení zboží

Zboží je doručováno prostřednictvím kurýrní služby Slovak Parcel Service (UPS) - In Time. Rozpis informace o způsobech doručení i cenách najdete zde .

Změny v objednávce

Změna objednaného modelu na jiný

Pokud se rozhodnete po potvrzení objednávky změnit model, barvu, velikost objednávaného zboží, je třeba nás o tom informovat a to nejpozději do 12ti hodin. Vaši objednávku upravíme, není tedy třeba objednávku stornovat.

změna platby

Je možné změnit formu úhrady a to následovně:
- Původně zadaná platba na dobírku - změnit na platbu předem (bankovní převod, vklad na účet) nebo platbu kreditní / debetní kartou
- Původně zadaná platba předem - změnit na platbu na dobírku nebo platbu kreditní / debetní kartou
- Původně zadaná platba kreditní / debetní kartou - není možná změna, jelikož úhrada probíhá on-line.

Kontaktujte nás

Ať potřebujete cokoliv ve vaší objednávce změnit či zrušit, získat odpověď na dotazy nebo objasnit nejasné, neváhejte nás kontaktovat - info@market24.sk.

Odstoupení od kupní smlouvy

Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu v souladu s ust. § 7 a násl. Zákona č. 102/2014 Zz o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku (dále jen "Zákon o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku") ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, resp. ode dne uzavření smlouvy o poskytnutí služby nebo smlouvy o poskytování elektronického obsahu, který není na hmotném nosiči, pokud prodávající včas a řádně splnil informační povinnosti podle ust. § 3 Zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku.
Komplexní informace o způsobu odstoupení od kupní smlouvy najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách internetového obchodu market24.sk bod 10. Odstoupení od kupní smlouvy

Formulář pro odstoupení od smlouvy 

Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace)

Pokud zboží vykazuje vady, kupující má právo uplatnit reklamaci v provozovně prodávajícího v souladu s ust. § 18 odst. 2 Zákona tak, že doručí zboží do provozovny prodávajícího a doručí prodávajícímu projev vůle kupujícího uplatnit si své právo podle bodů 8.1. až 8.5. obchodních a reklamačních podmínek (dále jen "Oznámení o uplatnění reklamace") např. ve formě vyplněného formuláře na uplatnění reklamace, který je umístěn na příslušné podstránce elektronického obchodu prodávajícího. Prodávající doporučuje zboží při jeho zasílání na reklamaci pojistit. Zásilky na dobírku prodávající nepřebírá. Kupující je povinen ve sdělení o uplatnění reklamace pravdivě uvést všechny požadované informace, zejména přesně označit druh a rozsah vady zboží; kupující zároveň uvede, které ze svých práv vyplývajících z ust. § 622 a 633 občanského zákoníku použije. Kupující má právo uplatnit reklamaci iu osoby oprávněné výrobcem zboží k provádění záručních oprav (dále jen "určená osoba"). Seznam určených osob je uveden v záručním listě nebo jej kupujícímu zašle na jeho žádost prodávající.

Komplexní informace o odpovědnosti za vady, záruce, reklamacích najdete ve Všeobecných obchodních podmínkách internetového obchodu market24.sk bod 8. Reklamační řád (odpovědnost za vady, záruka, reklamace)

Postup při reklamaci:

Pokud máte zboží, které chcete reklamovat, je třeba nás o tom písemně seznámit na vyplněném reklamačním listu (e-mailem nebo doporučeným dopisem)

Reklamované zboží zašlete na naši adresu (Market 24, Stará Vajnorská 37, blok H, 831 04 Bratislava). Doporučujeme zboží zaslat jako doporučený dopis nebo balík, případně kurýrní službou. Zásilky na dobírku nepřebíráme!
Do zásilky je nutné vždy uvést důvod reklamace a přiložit záruční list, resp. jiný doklad prokazující koupi zboží u prodávajícího jakož i Vaši poštovní adresu.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však do 30ti dnů od jejího uplatnění, tedy od převzetí oznámení o uplatnění reklamace a převzetí reklamovaného zboží.